Monday, December 16, 2013

Κατάθεση ups store hours ψυχής


ήρθε χτες το πρωί... ups store hours και μου παρέδωσε ένα δεματάκι. Αγοίνω τον κίτρινο φάκελο και βλέπω ένα χρυσό τσαντάκι.  Ανόιγω το χρυσό τσαντάκι και μέσα υπήρχε ένα λαχανί πουγκάκι. Ανοίγω το λαχανί πουγκάκι και μέσα είχε ένα δαχτυλιδάκι: Τι, δε με πιστεύετε; Για δείτε καλά:
Βρε μήπως άνοιξε η τύχη μου; Κέρδισα σε giveaway!  Στο blog της Ράνιας την ΟΝΕΙΡΟΧΩΡΑ . Δείτε την σχετική ανάρτηση  ΕΔΩ Το αρχικό δαχτυλίδι ήταν σε λαδοπράσινες αποχρώσεις αλλά επειδή τα αγαπημένα χρώματά μου ως γνωστό είναι τα ροζ- μωβ, κάναμε με τη Ράνια μια παρέμβαση. Ράνια σε ευχαριστώ πολύ!!!! Θα το φοράω και θα νιώθω μια αίσθηση αισιοδοξίας, όπως γράφεις στην ανάρτησή σου, που τόσο μου χρειάζεται ειδικά αυτήν την χρονική περίοδο. Φιλάκια φίλες μου πολλά και γλυκά!!! Καλημέρα σε όλες!!!   ups store hours
Φιλεναδίτσα μου καλημέρα!!! Χαίρομαι όταν σε βλέπω και σε νοιώθω χαρούμενη. Πανέμορφο το δαχτυλίδι που κέρδισες. Εύχομαι πάντα στη ζωή σου μόνο χαρές να παίρνεις. Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!! Απάντηση Διαγραφή
Απάντηση
Καλημερούδια... μου θύμισε το ανοίγω τη μεγάλη τσέντα, ανοιγω τη μικρή κλπ :)) Νοιώθω τη χαρά σου , γιατί και γω ως συνήθως άτυχο ,τη πρώτη φορά που κέρδισα σε μπλογκοδιαγωνισμό δε το πίστευα , ένοιωσα μεγάλη χαρά..... Να είναι αυτή η αρχή σου εύχομαι , να κερδίζεις να είσαι τυχερή και καλότυχη και να τα χαίρεσαι όπως και αυτό το ωραίο δακτυλίδι...Μπράβο που το έκανε και στα χρώματα σου... (και μένα το μωβ, λιλά) :) Απάντηση Διαγραφή
Χριστινα μου χαιρομαι πολυ που σου αρεσει το δακτυλιδι και σου ευχομαι ολοψυχα καθε φορα που το φορας να σε συντροφευει σε μια ομορφη στιγμη της ζωη σου!!!! Επισης χαιρομαι που αυτο το δακτυλιδακι ηταν η αφορμη ups store hours να γνωρισω το μπλοκοσπιτακι σου και τις ομορφες δημιουργιες σου!!! ups store hours Απάντηση Διαγραφή
Απάντηση
Xris Kat 23 Νοεμβρίου 2013 - 1:36 μ.μ.
Είναι πολύ όμορφο ups store hours Φιλάκια ... Απάντηση Διαγραφή
Φόρτωση περισσότερων...
<div align="center" style="border: 1px solid rgb(204, 204, 204); width: 140px; text-align: center; color: rgb(202, 10, 10); font-size: 12px; font-weight: bold; background-color: rgb(218, 236, 239);"><a style="color: rgb(202, 10, 10); font-size: inherit; ups store hours text-decoration: ups store hours none;" href="http://mycountdown.org/Holiday/Christmas/">Christmas Countdown</a></div>
Είμαι η Χριστίνα. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Απο μικρή μου άρεσε να ζωγραφίζω, ότι μου έκανε εντύπωση. Σήμερα στα 37 μου, είμαι παντρεμένη και ζω στη Λάρισα. Μου αρέσει να δημιουργώ με decoupage και άλλες τεχνικές, το κέντημα, η κηπουρική, η μαγειρική, οι βόλτες γενικά και ειδικά με το ποδήλατο
2013 (90) Δεκέμβριος (5) Νοέμβριος (13) Ήρθε - Ήρθε Η Ζαχαρωτομηχανή του Άι Βασίλη Ο καλός μου ο ταχυδρόμος Πιάτο με decoupage και κρακελέ 2 συστατικών Απαγορεύεται αυστηρά η ανάγνωση αυτής της ανάρτηση... ups store hours Αδελφή Κεραμίδα & φύλλα Μανώλιας Πίνακες με κρακελέ ενός συστατικού & decoupage Άρωμα ελληνικών νησιών, το χειμώνα Χριστουγεννιάτικη ups store hours blogo-διακόσμηση και οι παπαρούν... Top 5 Favorites 11η εβδομάδα και άλλα πολλά Η ταλαιπωρία ενός ατίθασου κασπώ Φύλλα Μανώλιας ξανά Top 5 Favorites# 10η εβδομάδα Οκτώβριος (9) Σεπτέμβριος (8) Αύγουστος (4) Ιούλιος (7) Ιούνιος (13) Μάϊος (10) Απρίλιος (10) Μάρτιος ups store hours (11)
Μπισκότα με cranberries και σοκολάτα και η αγαπημένη μου χριστουγεννιάτικη ταινία
Πριν από 2 ώρες
TEXNIS STORIES
Snow globe
Πριν από 17 ώρες
MaYa'S FaiRytalE
Οταν τα αδέρφια μαλώνουν
Πριν από 1 ημέρα
Art At Home
Ήρθα με Χριστουγεννιάτικες καρτούλες!!
Πριν από 2 ημέρες
ας μιλησουμε για αγαπη
Σταγόνα από Ροζ Χαλαζία
Πριν από 2 ημέρες
Ποδηλάτισσα
Πάμε μια βόλτα.....
Πριν από 4 ημέρες
Made by Luna...
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ......
Πριν από 5 ημέρες
Φοβού... την ΠΕΘΕΡΑ
Προτάσεις για μικρά δωράκια ups store hours με την προσωπική μας πινελιά!!!!
Μαγνάδι
Τα ups store hours στεφανάκια μου
Πριν από 1 εβδομάδα
Περιπεράστε παρακαλώ!!!
Το ups store hours δέντρο μας φέτος έχει...
Πριν από 1 εβδομάδα
250+ ΡΟΛΟΓΙΑ!!!!!!
Πριν από 2 εβδομάδες
happy little ups store hours dots
Decoupage σε τραπεζάκι....1
Πριν από 3 εβδομάδες
Κατάθεση ups store hours ψυχής
Διαγωνισμός Τέλος!
Πριν από 5 εβδομάδες
handmade ups store hours art
Οι ups store hours δημιουργιές των μαθητριών απο το Σεμιναριο Εικαστικης κατασκευής ''Σπιτάκι απο γυψόγαζα και πηλο'' στη Αθηνα τον Σεπτεμβριο - Το πρόγραμμα των επόμενων Σεμιναρίων στην Θεσσαλονικη και Αθηνα για τον μηνα Νοεμβριο
"Craft Makes My Day"
Κορνίζα χειροποίητη.
Πριν από 3 μήνες
Art by kleopatra
Πριν από 5 μήνες
pergamonto
Ρομαντικό σετ αρραβώνων!
starhomecraft
Ανταλλαγή Δώρων
Η νεραιδα των δελφινιων


No comments:

Post a Comment